Корисні посилання

четвер, 29 травня 2025 р.

Особливості професійної діяльності психолога з педагогічним колективом: співпраця, підтримка, ефективна взаємодія. Академія психолога

      29 травня в межах Академії молодого психолога в системі освіти (у форматі Літньої школи для психологів) пройшов тематичний день, присвячений особливостям професійної діяльності психолога з педагогічним колективом. 

      Тетяна Афанасьєва представила особливості співпраці, підтримки, ефективної взаємодії в роботі психолога з педагогічним колективом. Учасники мали змогу взяти участь у двох практичних майстер-класах:

  • «Інструменти зниження психофізичної напруги та стабілізації стану педагогів під час війни» Спікер: Оксана Доновська, практичний психолог Запорізької гімназії №5 Запорізької міської ради. Учасники ознайомилися з ефективними техніками та інструментами для підтримки психоемоційного стану педагогів у складних умовах воєнного часу.
  • «Практичний підхід для побудови довірливих стосунків» Спікер: Елла Емінова, практичний психолог, соціальний педагог КЗ «Василівська ЗОШ I-III ст. № 3» ВМР Запорізької області. Майстер-клас був спрямований на розвиток навичок побудови довірливих і конструктивних взаємин у педагогічному колективі.

Захід став платформою для обміну досвідом, професійного зростання та пошуку нових підходів до співпраці психологів із педагогами. Учасники отримали практичні інструменти для підвищення ефективності своєї роботи та підтримки освітнього середовища.




Вітаємо із завершенням курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО, які не мають педагогічної освіти!

У період з 19 по 28 травня 2025 року при кафедрі менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР відбулися дистанційні курси підвищення кваліфікації за програмою «Педагогічний мінімум» для освітян, які працюють у закладах загальної середньої освіти, але не мають фахової педагогічної освіти.

Слухачами курсів стали не лише вчителі різних навчальних предметів, а й асистенти вчителів, що входять до команд інклюзивного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом короткотривалого навчання учасники опрацювали як системоутворювальні методичні теми, так і засадничі аспекти психології розвитку особистості. Заняття були спрямовані на осмислення сучасних вимог до реалізації освітньої діяльності в умовах Нової української школи, а також на формування професійних компетентностей, необхідних для планування індивідуальних траєкторій власного розвитку.

Учасники курсів активно взаємодіяли під час тематичних онлайн-зустрічей, виконували залікові завдання, що сприяло вдосконаленню їхнього педагогічного досвіду та визначенню нових методичних орієнтирів.

Під час педагогічної практики, яка проходила у форматі форуму «Можу поділитися! Візьму до власної методичної скарбнички!», учасники курсової підготовки мали змогу обмінятися власними педагогічними знахідками з організації навчального процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання, обговорити методичні напрацювання й виклики, пов’язані з організацією освітньої діяльності в умовах воєнного стану.

Щиро вітаємо усіх слухачів із завершенням курсів підвищення кваліфікації та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю у міжкурсовий період.

Куратор групи КМОП-25 – Бабко Т.М.




пʼятниця, 23 травня 2025 р.

Академія молодого психолога у форматі Літньої школи!

        20 травня 2025 року розпочала роботу Академія молодого психолога у форматі Літньої школи!

На урочистому відкритті учасники познайомилися з майстер-тренерами:

• Тетяна Гура, доктор психол. наук, професор, проректор з наукової і міжнародної діяльності КЗ «ЗОІППО» ЗОР;

• Сергій Дружинін, регіональний координатор Всеукраїнської програми підтримки ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої першою леді Оленою Зеленською;

• Тетяна Афанасьєва, кандидат психол. наук, завідувач кафедри менеджменту освіти і психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР;

• Юлія Чемодурова, кандидат психол. наук, доцент кафедри менеджменту освіти і психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР;

• Ганна Лисак, методист обласного науково-методичного центру КЗ «ЗОІППО» ЗОР.

Учасники відвідали першу майстерку Олександри Ліберман, практичного психолога Запорізької гімназії №15 Запорізької міської ради на якій поринули у світ лялькотерапії

       Академія - це унікальна можливість для молодих психологів:

• поглибити професійні знання;

• опанувати сучасні методики психологічної роботи;

• збагатитися досвідом від провідних експертів;

• вдосконалити практичні навички.

       Учасників чекають три захопливі тижні, наповнені:

• інтерактивними майстер-класами;

• практичними кейсами;

• нетворкінгом із колегами;

• тьюторською підтримкою від досвідчених психологів.







неділя, 18 травня 2025 р.

Діалог-сесія «Збереження психічного здоров’я в закладі освіти: травма-інформований підхід»

15 травня 2025 року в межах ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта та наука крізь виклики сьогодення» в онлайн форматі відбулася Діалог-сесія для працівників психологічної служби, педагогічних працівників, керівники закладів освіти всіх типів, працівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників «Збереження психічного здоров’я в закладі освіти: травма-інформований підхід».

Спікерами заходу стали науковці кафедри менеджменту освіти та психології – Афанасьєва Тетяна, кандидат психологічних наук, доцент та Чемодурова Юлія, кандидат психологічних наук, доцент кафедри, які розкрили психолого-педагогічні засади організації освітнього процесу, чутливого до психічного здоров’я його учасників. Також були запрошені  фахівці закладу освіти КЗ «Василівська ЗОШ I-III ст. №3» ВМР Запорізької області: директор закладу - Мостова Тетяна, доктор філософії з психології, та практичний психолог закладу - Емінова Елла, психолог-консультант, психотерапевтка за методом КПТ, ДБТ, транзакційного аналізу, дійсний член Національної психологічної Асоціації (НПА), УСТА (Українська Спільнота транзакційного аналізу) та EATA, які розповили про особливості організації та специфіку роботи психологічної служби релакованого закладу освіти в умовах воєнного стану.

Під час роботи діалог-сесії були розглянуті психолого-педагогічних умов створення освітнього середовища, чутливого до психічного здоров’я, а також ефективні стратегії психологічної реінтеграції учасників освітнього процесу відповідно до принципів травма-інформованого підходу в освіті.

Відеозапис заходу 


 
 


пʼятниця, 16 травня 2025 р.

Курси підвищення кваліфікації «Практичні психологи закладів дошкільної освіти» (з 28.04 по 07.05 (14.05, 16.05) 2025 року)

 

Щиро вітаємо практичних психологів закладів дошкільної освіти з успішним завершенням курсів підвищення кваліфікації за основною спеціалізацією та молодих фахівців зі стажем роботи до 2 років, які навчалися за розширеною програмою! Дякуємо всім за наполегливу працю та прагнення до нових знань, що відкриває нові горизонти професійного зростання та вдосконалення кожного фахівця!

Протягом навчання слухачі мали можливість поглибити свої знання з актуальних питань дитячої психології, опанувати сучасні знання з нейропсихології, форми і методи психологічної допомоги дітей дошкільного віку підчас війни; навчалися ефективним стратегіям взаємодії з вихованцями, їхніми батьками та педагогічним колективом; засвоювали особливості застосування арт-терапевтичних технік як дієвих засобів подолання психологічних стресів сьогодення, пов’язаних з війною.

Впевнені, що отримані знання та навички стануть міцним підґрунтям для вашої подальшої професійної діяльності. Вони допоможуть вам більш ефективно підтримувати психологічне благополуччя дітей, сприяти їхньому гармонійному розвитку та адаптації до освітнього процесу. Ви зможете краще розуміти індивідуальні потреби кожної дитини, вчасно виявляти та попереджати можливі труднощі, надавати кваліфіковану психологічну допомогу.

Бажаємо вам натхнення, творчих успіхів, задоволення від вашої важливої та благородної праці! Нехай кожен ваш день буде наповнений радістю від спілкування з дітьми та усвідомленням вашої значущості у їхньому житті!