Всеукраїнський
практико-орієнтований діалог
«Формування партнерського соціуму в умовах Нової української школи».
«Формування партнерського соціуму в умовах Нової української школи».
Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту освіти
та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР Т.Є. Гура
(доктор психологічних наук, професор кафедри менеджменту освіти та психології),
В.Я.Ястребова (кандидат педагогічних
наук, професор кафедри менеджменту освіти та психології
КЗ «ЗОІППО» ЗОР, заслужений працівник освіти України), Т.М. Бабко (кандидат педагогічних
наук, доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР)
11-12 квітня 2017 року стали
активними учасниками Всеукраїнського практико-орієнтованого діалогу «Формування партнерського соціуму в умовах
Нової української школи», який проводився на базі КЗ «Дніпрорудненська
гімназія «Софія» – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1» Василівської
районної ради Запорізької області.
Ініціатор і один із провідних організаторів цього
методичного заходу В.Я.Ястребова, кандидат
педагогічних наук, професор кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР,
заслужений працівник освіти України, виступила із стендовою доповіддю “Методологія
педагогіки партнерства у Новій українській школі».
Досить цікавою і неординарною була участь працівників
кафедри в інноваційному форматі панельної дискусії між науковцями і практиками,
під час якої обговорено ряд актуальних напрямів реалізації соціального партнерства:
·
«Інтеграція
актуальних можливостей сім’ї та школи у досягнення успішності дитини»
(Т.Є. Гура, доктор психологічних наук, професор кафедри менеджменту освіти
та психології та О. М. Голобокова, практичний психолог Дніпрорудненської
гімназії «Софія»).
·
«Взаємодія вчителів
та батьків на шляху формування в учнів готовності до самореалізації»
(Т.М. Бабко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти
та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР та Л.О. Амірзянова, учитель
історії Дніпрорудненської гімназії «Софія»).
Результатом
нашої спільної співпраці став і науково-методичний збірник «Інноваційний
інструментарій партнерського соціуму в розвитку шкільної освіти».
Немає коментарів:
Дописати коментар