середу, 17 травня 2017 р.

Воркшоп «Проектування професійного розвитку педагогічних працівників як ключова складова управлінсько-організаційної компетентності керівника освітнього закладу»



16 травня 2017 в рамках ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» пройшов  воркшоп  «Проектування професійного розвитку педагогічних працівників як ключова складова управлінсько-організаційної компетентності керівника освітнього закладу», який проводився міжструктурною науково-дослідною лабораторією з проблеми «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти». Учасники (директори, заступники директорів ЗОЗ, завідувачі та вихователі-методисти ДНЗ, методисти РМК, представники ОТГ)  ознайомилися з специфікою проектування професійного розвитку педагогічного працівника в системі неперервної освіти.
              Під час роботи воркшопу були розглянуті такі питання: міжнародний досвід сертифікації педагогічних працівників; впровадження проектування в системі неперервної освіти педагогічного працівника; проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти.
Захід проводили співробітники лабораторії:
Берегова О.А. канд. філол. наук, доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін, завідувач Лабораторії
Афанасьєва Т.О. канд. психол. наук, завідувач кафедри менеджменту освіти та психології, головний науковий співробітник Лабораторії
Байєр О.М. канд. психол. наук, завідувач кафедри дошкільної освіти, головний науковий співробітник Лабораторії
Чемодурова Ю.М. старший викладач менеджменту освіти та психології, старший науковий співробітник Лабораторії



Немає коментарів:

Дописати коментар