субота, 18 травня 2024 р.

Про інформаційні матеріали стосовно небезпеки азартних ігор

 Шановні колеги!

 З метою забезпечення проведення національної інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо небезпеки азартних ігор, загроз ігрової залежності, способів попередження та лікування ігрової залежності, контактів  закладів, які надають допомогу особам з ігровою залежністю, та особливостей функціонування Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх  ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" направляє для застосування в роботі інформаційні матеріали стосовно небезпеки азартних ігор, загроз ігрової залежності, способів запобігання ігрової залежності, контактів закладів, які надають допомогу особам з ігровою залежністю та інше.

четвер, 16 травня 2024 р.

Діалог-сесія «Роль освіти у формуванні суспільства, нетерпимого до корупції»

 

16 травня 2024 року в межах тематичного напряму «Сучасні тенденції та перспективи розвитку освітнього менеджменту, педагогіки та психології в реаліях сьогодення» II Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта та наука крізь виклики сьогодення» була проведена діалог-сесія «Роль освіти у формуванні суспільства, нетерпимого до корупції».


Мета заходу полягала у визначенні ролі освіти у формуванні суспільства, нетерпимого до корупції та окресленні шляхів подолання толерантного ставлення до корупції в учасників освітнього процесу.

Організаторами та модераторами заходу виступили співробітники кафедри менеджменту освіти та психології: кандидат наук з державного управління, доцент Гревцева Євгенія і кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри Афанасьєва Тетяна.

До діалог-сесії долучилося 65 учасників з різних куточків України (Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Дніпропетровської, Київської, Львівської, Миколаївської, Житомирської, Полтавської, Черкаської та Вінницької областей), серед яких: керівники, заступники, педагогічні і науково-педагогічні працівники закладів освіти всіх типів; представники Центрів професійного розвитку педагогічних працівників; практичні психологи та ін.

У ході проведення заходу розкрито сутність та основні характеристики корупції; визначено різноманітні прояви та наслідки цього негативного явища; наведено дані опитувань авторитетних дослідницьких агенцій щодо ставлення населення до корупції та рівня корупційного досвіду громадян у різних сферах, зокрема, освіті; проведено опитування серед учасників діалог-сесії щодо ставлення до корупції та готовності до її подолання; розкрито психологічні особливості корупційної та антикорупційної поведінки; розглянуто нормативно-правове забезпечення та індикатори ефективності державної антикорупційної політики; окреслено шляхи формування нульової толерантності до корупції в суспільстві; запропоновано інструменти формальної та неформальної освіти, спрямовані на прищеплення доброчесної поведінки у здобувачів освіти та формування нетерпимості до корупції; продемонстровано ресурси для підвищення власної правової грамотності у питаннях запобігання та протидії корупції.

Від модераторів заходу: Вдячні учасникам діалог-сесії за проявлений інтерес до цієї надважливої проблеми та активність в обговореннях під час заходу! Ми щиро віримо, що заклади освіти спроможні відіграти одну з ключових ролей у формуванні суспільства, нетерпимого до корупції. На нашу думку, те, що ми вже починаємо відкрито говорити про проблеми, пов’язані з корупцією – важливий крок на шляху до успіху!

середа, 15 травня 2024 р.

Про додаткову реєстрацію педагогічних працівників закладів освіти Запорізької області на тренінги у травні-червні 2024р.

У травні-червні 2024 року відбудуться навчальні тренінги для педагогів Запорізької області за регіональним замовленням (безкоштовно для учасників) з метою розвитку професійної компетентності педагогів з питань, які мають актуальність для системи освіти нашої області та впровадження Концепції «Нова українська школа».

У зв’язку з додатковими зверненнями педагогів та закладів освіти оголошується додаткова реєстрація на тренінги. Форма навчання – дистанційна, безкоштовно для учасників.

Слухачі, які успішно опанують програму тренінгу, отримають сертифікат про підвищення кваліфікації.

Тренінги, які проводитимуть викладачі 

кафедри менеджменту освіти та психології

Плекання резилієнтності в закладі освіти (45год)

Категорія учасників: педагогічні працівники ЗЗСО, керівники, консультанти та психологи ЦПРПП

Дати проведення: 27.05.2024-12.06.2024

Реєстрація

 

Практика управління закладом освіти в умовах змін та зовнішніх викликів (45год)

Категорія учасників: керівники закладів загальної середньої та спеціалізованої освіти

Дати проведення: 27.05.2024-12.06.2024

 Реєстрація

 

Психосоціальнапідтримка учасників освітнього процесу в закладах професійно-технічної освіти (16 год)

Категорія учасників: педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти 

Дати проведення: 17.06.2024-20.06.2024

Реєстрація


Психосоціальнапідтримка учасників освітнього процесу в закладах позашкільної освіти

Категорія учасників: педагогічні працівники закладів позашкільної освіти

Дати проведення: 17.06.2024-20.06.2024

Реєстрація


Педагогічним працівникам закладів освіти, які бажають пройти навчання на зазначених тренінгах, необхідно зареєструватися за посиланнями (реєстрація здійснюється до автоматичного заповнення групи,  кількість учасників обмежена). Для реєстрації запрошуються педагоги, які не реєструвалися на ці тренінги у грудні 2023 р. Просимо звертати увагу на теми тренінгів та цільову аудиторію, а також зважити всі особисті та робочі обставини перед здійсненням реєстрації на тренінги.

Листи-запрошення на тренінги та списки нових зареєстрованих учасників будуть надіслані окремим листом на вказані під час реєстрації електронні адреси після опрацювання результатів реєстрації.

Контактні особи:

− Савіч Ірина Олександрівна, методист навчально-методичного центру,

kpk.zoippo@gmail.com

− Задорожкіна Яна Сергіївна, завідувач навчально-методичним центром,

nnc@zoippo.net.ua

середа, 8 травня 2024 р.

Запрошуємо до участі!

 Шановні колеги!

Запрошуємо до участі в діалог-сесії

«Роль освіти у формуванні суспільства, нетерпимого до корупції»


Час проведення: 16 травня 2024р. об 11:00

Мета заходу: визначити роль освіти у формуванні суспільства, нетерпимого до корупції та окреслити шляхи подолання толерантного ставлення до корупції в учасників освітнього процесу

Категорія учасників: керівники закладів освіти, педагогічні працівники, керівники, консультанти, психологи Центрів професійного розвитку педагогічних працівників

Модератор: Євгенія Гревцева, кандидат наук з державного  управління, доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР

Спікери: Євгенія Гревцева, кандидат наук з державного  управління, доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР

Тетяна Афанасьєва, кандидат психологічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР






середа, 1 травня 2024 р.

Дослідження особливостей професійної діяльності фахівців психологічної служби

 Шановні колеги!

Просимо вас заповнити анкету та взяти участь в дослідженні особливостей професійної діяльності фахівців психологічної служби, а саме дослідженні рівня стресу та особливостей використання професійної саморегуляції в умовах сьогодення. Будемо вдячні за Ваші відповіді на запитання анкети. Результати дослідження будуть використані тільки в узагальненому вигляді та є конфіденційними.
Вдячні за Ваші відповіді!

Заповнити анкету можна тут

вівторок, 30 квітня 2024 р.

Тренінг «Стаємо сильнішими разом!»

 З 22 квітня по 01 травня 2024 р. відповідно до Меморандуму про співпрацю та Плану спільної діяльності із ГО DOCCU щодо впровадження Швейцарсько-українського Проєкту DECIDE тренеркою квфедри Тетяною Афанасьєвою проведений тренінг «Стаємо сильнішими разом!» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Запорізької області.

Учасники тренінгу дізналися про особливості використання ресурсів освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини задля розвитку дружньої взаємодії у дитячих спільнотах, сприяння інтеграції дітей, які опинилися в умовах війни і на практиці відчули ефективність вправ запропонованих програмою.

Працюємо разом задля побудови демократичного громадянства та сприяння інтеграції дітей, які опинилися в умовах війни!

ФОТО







Фасилітативна сесія «Соціальна відповідальність як складова стратегії управління сучасним закладом освіти»

 

22 квітня 2024 року на базі КЗ ЗОІППО ЗОР кафедрою менеджменту освіти та психології в межах «Всесвітнього дня творчості та інноваційної» було проведено обласний захід для керівних кадрів  закладів освіти усіх типів у формати фрагменту фасилітативної сесії «Соціальна відповідальність як складова стратегії управління сучасним закладом освіти» (спікер: к.н.держ.укпр, доц. Тетяна Кравченко)

Захід відвідали більш ніж пів сотні  освітніх менеджерів. В процесі сесії було розглянуто і обговорено феномен соціальна відповідальність і важливість наступності його впровадження на всіх рівнях освітньої системи.

Підсумком зустрічі стало розуміння необхідності формування соціально відповідального закладу освіти як запоруки виховання відповідального і проактивного майбутнього громадянина та фундаменту сталого розвитку нашої країни.

Ознайомитися із матеріалами фасилітативної сесії Ви можете тут



понеділок, 29 квітня 2024 р.

Фасилітативна сесія «Сьогодні і завтра НУШ: що зроблено і що треба зробити»


26 квітня 2024 р. відбулася значуща подія для освітянської спільноти Запорізького регіону – зустріч з Лілією Гриневич, першим проректором Київського столичного університету ім. Бориса Грінченка у межах фасилітативної сесії «Сьогодні і завтра НУШ: що зроблено і що треба зробити». До заходу долучилися 820 прогресивних освітян: керівники органів управління освітою, відповідальні за освіту в територіальних громадах, керівники закладів освіти, педагогічні працівники.

Едуард Гугнін, проректор з науково-методичної роботи КЗ «ЗОІППО» ЗОР, д.соціол.н., доцент, привітав шановану гостю та усіх учасників заходу.

Михайло Семікін, заступник голови Запорізької обласної державної адміністрації, зазначив, що освітній процес у Запорізькій області наразі здійснюється у надскладних умовах, однак педагоги роблять все можливе, щоб забезпечити якісне навчання.

Тетяна Гура, проректор з наукової та міжнародної діяльності, д.психол.н., професор, регіональний координатор НУШ зазначила, що попри все Реформа у Запорізькій області продовжується, педагоги долають виклики, шукають шляхи забезпечення якісної освіти за будь-яких умов.

Завдяки спілкуванню з Лілією Гриневич, освітяни отримали відповіді на багато питань. Надзвичайно емоційним та змістовним виявився етап рефлексії. Продовжуючи речення «НУШ для мене …», учасники зустрічі найчастіше вживали слова «майбутнє», «розвиток», «інновації»! Вразила створена організаторами зустрічі «Карта світу. Запорізької області», адже на ній візуально прослідковується, як розкидала ця війна наших запорізьких колег по усьому світу. До зустрічі долучилися педагоги, які нині виїхали з окупованих ворогом територій до країн Європи, Канади, Америки, інших областей України. Тож сьогодні ще більше освітяни усвідомили, що ми – єдина Вчительська Спільнота і у тому наша Сила.

Викладачі кафедри менеджменту освіти та психології разом з освітянською спільнотою відчули натхнення завдякі цій зустрічі, оскільки вона була змістовною і мотивуючою.


пʼятниця, 26 квітня 2024 р.

Курс підвищення кваліфікації для викладачів Навчального пункту АРЗ СП ГУ ДСНС України

 У квітні кафедрою менеджменту освіти та психології був проведений курс підвищення кваліфікації для викладачів Навчального пункту АРЗ СП ГУ ДСНС України, який спрямований на підвищення рівня професійного розвитку кадрів, які відповідають за навчання і підготовку фахівців у сфері надзвичайних ситуацій та цивільного захисту. Викладачами кафедри к.психол. н., доц. Тетяною Афанасьєвою, к.з держ.упр., доц. Євгенією Гревцевою,  к.з держ.упр., доц. Тетяною Кравченко була розроблена освітня програму курсу з урахуванням запиту учасників і вимог сьогодення. Учасники розглянули сучасні психолого-педагогічні тенденції організації освітньої діяльності; психолого-педагогічні особливості організації взаємодії; стрес-менеджмент в умовах невизначеності та надзвичайних ситуаціях.

Шановні працівники ДСНС, цінуємо Ваш неоціненний вклад в збереження людського життя і держави, особливо в реаліях сьогодення і завжди готові підтримати і допомогти!



Про участь у фасилітативній сесії

 Шановні колеги!

Запрошуємо Вас 26 квітня 2024 року о 14:00 на зустріч з Лілією Гриневич, першим проректором Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, у межах фасилітативної сесії «Сьогодні і завтра НУШ: що зроблено і що треба зробити». Категорія учасників: керівники органів управління освітою, відповідальні за освіту в територіальних громадах, керівники закладів освіти, педагогічні працівники.

Форма проведення – дистанційна. Для участі просимо зареєструватись за покликанням: https://forms.gle/xbUew1UdpoxCEqVw8

Орієнтовна тривалість заходу: 1-1,5 години.

Учасникам передбачено видачу сертифікатів.


вівторок, 23 квітня 2024 р.

Тренінги «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення»

 Протягом січня-квітня 2024 року за ініціативою the LEGO Foundation, у межах підвищення кваліфікації вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти, в онлайн форматі пройшли навчальні тренінги за Програмою курсу «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення».

На тренінгах учасники занурилися в діяльнісний підхід, збагатили свій досвід. Разом з тренерами кафедри менеджменту освіти та психології Тетяною Афанасьєвою, Тетяною Гурою, Юлією Чемодуровою учасники тренінгу креативили, проєктували, взаємодіяли, насичувалися новими  ідеями і позитивним настроєм.
Чекаємо на нові зустрічі!




День психолога

Вітаємо з Днем Психолога!

Цей день нам пощастило відзначити в професійному колі в атмосфері позитивних емоцій, креативності і впевненості у подоланні будь-яких викликів на ресурсній зустрічі «Психологічна служба системи освіти Запорізької області: виклики та досягнення».

Дякуємо всім психологам за надважливу працю у зміцненні психілогічного здоров'я. Бажаємо вам нових звершень! Нехай кожен ваш день буде наповнений світлом і позитивом!!!





Зі святом!

 

понеділок, 15 квітня 2024 р.

Курси підвищення кваліфікації «Соціальні педагоги» (25.03 – 10.04 (12.04) 2024 року)

      З 25 березня 2024 року відбулися курси підвищення кваліфікації соціальних педагогів за основною спеціалізацією (по 10 квітня) та молодих фахівців зі стажем роботи до 2 років, які навчалися за розширеною програмою (по 12 квітня). Слухачами двох груп КПК стали соціальні педагоги освітніх закладів області різного типу та різних форм власності.

Працюючі в асинхронному режимі, слухачі разом опановували теми фахового модуля дистанційного курсу, вдосконалювали свої знання та вміння щодо сучасних форм і методів роботи соціального педагога в умовах війни та воєнного стану; надання соціально-педагогічної підтримки дітям з особливими освітніми проблемами; організації профілактичної діяльності щодо попередження формування різних форм девіацій у дитячому і молодіжному середовищі у складних умовах сьогодення.

Упродовж навчання соціальні педагоги брали активну участь у вебінарах, успішно опанували освітню програму, реалізували власні прагнення до саморозвитку і професійного зростання.

Дякуємо всім колегам за співпрацю!

середа, 10 квітня 2024 р.

 Шановні колеги!

ЗАПРОШУЄМО ВАС

до участі в роботі ІІ Міжнародної науково-практичної конференції

«ОСВІТА ТА НАУКА КРІЗЬ ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ»,

яка відбудеться 15-17 травня 2024 року

на базі Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в м. Запоріжжі (Україна)

Метою конференції є об'єднання зусиль учених та практиків різних регіонів і країн щодо пошуку, осмислення та проєктування шляхів розвитку освіти і науки в надзвичайних умовах сьогодення.

До участі запрошуються: науковці, викладачі, методисти обласних закладів післядипломної педагогічної освіти, працівники методичних служб, керівники закладів освіти, педагоги, працівники психологічної служби, інклюзивно-ресурсних центрів, інші зацікавлені особи.

Тематичний напрям кафедри менеджменту освіти та психології

1. Сучасні тенденції та перспективи розвитку освітнього менеджменту, педагогіки та психології в реаліях сьогодення.

У межах Конференції планується проведення: пленарної сесії у асинхронному режимі та наукових заходів у режимі синхронної (онлайн) взаємодії.

Форми участі у Конференції: виступ або участь у обговоренні питань онлайн-заходів; доповідь у вигляді відеозапису, статті, тез, слайдової або постерної презентації. 

Участь у  Конференції є безоплатною

Учасники Конференції отримають електронний сертифікат участі.

Для участі у Конференції просимо до 08 травня 2024 року пройти реєстрацію за покликанням 

Програма та всі матеріали конференції будуть розміщені на сайті Конференції 

Тези для участі в Конференції, відеовиступи та матеріали для постерного обговорення просимо надсилати до 12 травня 2024 року на адресу: nauk.zoippo@gmail.com

Тези наукових доповідей, оформлені згідно з вимогами (додаток 1), будуть опубліковані до 15 червня 2024 року в офіційному Електронному збірнику наукових праць КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (ISSN 2223-4551) за покликанням

Статті учасників конференції, оформлені згідно з вимогами (додаток 2), будуть опубліковані в збірнику наукових праць ЗОІППО «Педагогічні науки та освіта» (ISBN 978-617-7353-72-IX) (електронна версія збірника буде розміщена на сайті КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР за покликанням 

Робочі мови Конференції – українська, англійська.        

Детальніше у інформаційному листі


понеділок, 25 березня 2024 р.

Вітаємо із завершенням курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників ПТО!

 З 11 по 20 березня 2024 року при кафедрі менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР у двох навчальних групах тривали дистанційні курси підвищення кваліфікації за програмою "Педагогічні працівники  закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти". Учасниками цієї групи стало понад 60 викладачів предметів загальноосвітньої та професійно-теоретичної підготовки, старших майстрів, майстрів виробничого навчання з різних професійно-технічних закладів освіти міст та селищ міського типу Запорізької області, зокрема: Бердянська, Мелітополя, Запоріжжя, Василівки, Новомиколаївки, Михайлівки, Поліг, Федорівки, Якимівки тощо.

За  цей період слухачі мали нагоду познайомитися з міжнароднми стандартами та практиками ПТО в умовах євроінтеграції; розглянути особливості реалізації дуальної освіти та навчання на робочому місці; усвідомили значення самооцінювання педагогічної діяльності для розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах П(ПТ)О. За час такого короткотривалого навчання пройшли два досить актуальних у військовий час фахових спецкурси: «Формування конфліктологічної компетентності педагогічного працівника» та «Збереження психологічного здоров’я суб’єктів освітнього процесу в умовах змін та надзвичайних ситуаціях»

Під час курсів учасники активно співпрацювали на тематичних онлайн зустрічах, виконували залікові завдання, які сприяли вдосконаленню їхнього педагогічного досвіду та визначенню нових методичних завдань.

Досить корисною та практично значимою для слухачів стала відкрита залікова робота з педагогічної практики, що проходила у форматі форуму «Педагогічні лайф-хаки підтримки Запорізького освітнього фронту».

 Щиро вітаємо усіх слухачів із завершенням курсів підвищення кваліфікації, сподіваємось на подальшу плідну співпрацю у міжкурсовий період!

 

 

Куратори груп:

КМОП-11 – Бабко Т.М.

КМОП-12 – Кравченко Т.В.

середа, 20 березня 2024 р.

120 річчя від дня народження Берреса Фредеріка Скіннера

 

«Люди вчаться тому, чого ви їх вчите, а не того, чого ви хочете їх навчити».
«Освіта - це те, що залишається, коли все вивчене забуте».

Беррес Скіннер

 

20 березня 2024 р. відзначається 120 річчя від дня народження Берреса Фредеріка Скіннера (1904-1990), видатного американського соціального психолога, провідного теоретика соціального біхевіоризму.

Беррес Фредерік Скіннер народився в містечку Саскуеханна, штат Пенсільванія, 20 березня 1904 р.

Вищу освіта Беррес Скіннер отримав у коледжі Гамільтона, невеликому гуманітарному навчальному закладі штату Нью-Йорк.

Він спеціалізувався на англійській мові і літературі і мав намір у майбутньому присвятити себе літературній творчості. В 1926 р. він отримав ступінь бакалавра.

Інтерес до психології у Скіннера прокинувся вже після закінчення коледжу. У 1928 р. він вступив до Гарвардського університету на психологічне відділення

Вже після трьох років такої напруженої праці Скіннер отримав докторський ступінь і в тому ж 1931 р. опублікував своє перше серйозне наукове дослідження. Цією публікацією, яка принесла йому популярність, була невелика стаття Поняття рефлексу в описах поведінки, в якій Беррес Скіннер висунув нову трактовку умовного рефлексу. Він розумів його не як реальний акт життєдіяльності особи, властивий їй самій по собі, а як похідне від операцій експериментатора.

З 1931 по 1936 р. Скіннер займався в Гарварді науковою роботою, зосередившись на вивченні поведінки тварин. В цей час він винайшов експериментальний ящик, названий згодом, всупереч протестам самого винахідника, скіннерівським.

У 1936 р. він зайняв посаду викладача в Міннесотського університету і працював там до 1945 р. Тут він детально розробив техніку оперантного обумовлення, що отримала в Сполучених Штатах Америки широке застосування на практиці. Її використовували при вихованні розумово відсталих дітей, лікуванні невротиків і психічно хворих. У всіх випадках модифікація поведінки досягалася тут за рахунок поступового підкріплення: наприклад, хворий винагороджується за кожну дію, що веде крок за кроком до мети, передбаченої схемою лікування.

Восени 1945 р. він очолив кафедру психології в університеті штату Індіана і займав цей пост до 1947 р., після чого повернувся до Гарварду в якості лектора, де працював до виходу на пенсію в 1974 р.

Наукова бібліографія Скіннера вельми обширна: за півстоліття ним було написано 19 великих монографій і безліч статей.

Його теорія і практичні результати досліджень отримали широке застосування в педагогіці і медицині. Крім цього, вони також знайшли втілення в світі бізнесу. Так, наприклад, в організаціях використовується практика існування середовища моментального підкріплення цінних для організації дій. Крім того, у рекламній практиці широко використовують принцип невеликих подарунків та накопичених бонусів.

У 1972 Американська психологічна асоціація (де вже в той час налічувалося близько ста тисяч членів) назвала найвидатніших психологів XX століття. На їх, майже одностайну думку, цей почесний список очолив в ту пору здоровий Б. Ф. Скіннер, який випередив навіть Фрейда (той був названий другим).

 З нагоди ювілею видатного американського соціального психолога в КЗ «ЗОІППО» ЗОР у дистанційній формі буде проведено вебінар «Наукові здобутки Берреса Фредеріка Скіннера як основа когнітивно-поведінкової терапії та ефективних методів навчання». Початок заходу 20 береня  об 11.00.

Для участі у вебінарі необхідно пройти реєстрацію. Його учасники отримають безплатний електронний сертифікат.

Доступ до онлайн-заходу 

Ідентифікатор конференції: 818 0424 1350 Код: 994670

Реєстрація

понеділок, 18 березня 2024 р.

Освітня фундація GoGlobal оголошує відбір учасників на Dive in STEAM Camp*

Де: у місті Києві 

Коли: 17-21 квітня

 Кемп для підлітків 15-17 років з Чернігівської, Харківської, Херсонської, Запорізької, Сумської, Миколаївської областей.

 Участь – безкоштовна. 

Унікальна можливість потрапити у світ інновацій, технологій, науки та винахідництва. 

Знайомство з українськими стартапами та ІТ компаніями. 

Тестування технологій цифрового виробництва, як ЗД друк, лазерне різання, електроніка та програмування. 

А також занурення у віртуальну реальність.

 Якщо вам цікава наука, інновація та діджитал професії - реєструйтеся за лінком

Заявки на участь приймаються до 22 березня.

неділя, 17 березня 2024 р.

Курси підвищення кваліфікації «Практичні психологи»

 З 26 лютого 2024 року відбулися курси підвищення кваліфікації практичних психологів за неосновною (по 6 березня) та основною (по 13 березня) спеціалізацією.

Навчання проходило в асинхронному режимі, що дозволило учасникам поспілкуватися з викладачами на вебінарах під час онлайн зустрічей, а також самостійно опрацювати матеріал із запропонованих тем у зручний для себе час.

Відповідно до програми КПК, учасники мали можливість вдосконалити свої професійні компетентності щодо сучасних форм і методів роботи практичного психолога, оволоділи знаннями з сучасної нейропсихології, навичками з надання психологічної допомоги особистості, зокрема кризово-інтервентного психологічного консультування; розглянули основні виклики у роботі психологічної служби закладу освіти в умовах війни та відчули на собі дію арт-терапевтичних методів як дієвих засобів подолання психологічних стресів сьогодення, пов’язаних з війною.

Дякуємо всім слухачам за роботу, за активність, відповідальність і зацікавленість!

середа, 13 березня 2024 р.

Про проведення циклу навчальних семінарів з теми «Сучасна школа: кризовий менеджмент в управлінні змінами»

 Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» інформує що з 19 квітня по 17 травня 2024 року Національною школою управлінців заплановано проведення циклу навчальних семінарів з теми «Сучасна школа: кризовий менеджмент в управлінні змінами».

Організаторами семінарів є Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» і Association for International Affairs, Czech Republic.

Метою проведення семінарів є зосередити увагу керівників і педагогів, інших зацікавлених категорій освітян на розгляді актуальних питань освіти сьогодення: дистанційне навчання, що розкриватиметься через призму чеського досвіду, кризове управління та кризова комунікація в сучасній школі, освітнє лідерство і його особливості в умовах нових викликів, управління змінами в педагогічному процесі: точка зору українських і чеських вчених та практиків.

Запрошуються до навчання керівники та педагоги закладів загальної середньої освіти, науково-педагогічны працівників закладів післядипломної педагогічної освіти, методисти центрів професійного розвитку територіальних громад.

Форма навчання: дистанційна.

Програма циклу навчальних семінарів містить: 5 семінарів (10 год.), 5 практичних занять (10 год.), 10 годин самостійної роботи слухачів.

Термін навчання: п’ять тижнів (по два заняття на тиждень): заняття 1, 3, 5, 7, 9 – семінари чеських професорів у відео запису, вивчаються слухачами самостійно у зручний для них час, але до наступного практичного заняття; практичні заняття 2, 4, 6, 8, 10 (кожне з яких є логічним продовженням семінарів 1, 3, 5, 7, 9) – workshop, панельна диcкуciя, фоpум-дiалог, ділова гра, тренінг, що проводяться онлайн українськими професорами відповідно до розкладу.

Навчання можна пройти безоплатно.

По завершенню навчання слухачі матимуть можливість замовити відповідний сертифікат за підписом уповноважених осіб від ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» і Association for International Affairs з описом компетентностей, які розвивалися протягом курсу навчання та кількістю годин/кредитів.

Посилання для участі в заняттях та розклад занять курсу будуть надіслані слухачам після відповідної реєстрації на ресурсі


вівторок, 12 березня 2024 р.

Запобігання експлуатації серед вимушено переміщених жінок з України – паралельний захід CSW68

24 лютого 2024 року виповнилося два роки з моменту повномасштабного вторгнення Росії в Україну у десятирічній війни що триває з моменту окупації росією Криму, Донецької та Луганської областей. Війна продовжує завдавати невимірюваних людських страждань, смертей і руйнувань. Мільйони українок і українців були змушені покинути свої домівки.

 
15 березня 2024 року з 16.30 до 18.00 Київ/ (10.30 – 12.00 Нью Йорк) спільно з Групою Експертів Ради Європи з протидії торгівлі людьми GRETA, Урядовою уповноваженою з питань гендерної політики, Міжнародна Асоціація Ла Страда та ГО «Ла Страда-Україна» організовують віртуальний паралельний захід під час якого учасники та учасниці говоритимуть про те, як впливають десять років війни на вразливість українців до потрапляння в ситуацію торгівлі людьми та експлуатації, а також про те, які заходи є важливими для забезпечення допомоги постраждалим.
Паралельний захід відбудеться в рамках Форуму Громадських організацій, який є частиною роботи 68 Сесії Комісії зі Статусу Жінок (11 - 22 березня 2024/Нью Йорк). Серед спікерок - Катерина Левченко – Урядова уповноважена з питань гендерної політики; Петя Несторова - виконавчий секретар GRETA при Раді Європи, Катерина Черепаха – президенкта ГО «Ла Страда-Україна». Участь у заході візьмуть  - представник Офісу Уповноваженого Верховної Ради з прав людини, представники та представниці державних інституцій України та інших країн, громадських та міжнародних організацій.

Під час заходу буде забезпечено переклад українською мовою.

Зареєструватись для участі в паралельному онлайн заході