вівторок, 26 січня 2021 р.

Хроніки подій ІІ (обласного) туру ВК «Учитель року - 2021» в номінації «Керівник закладу освіти»: конкурсне випробування «Освітній проєкт»

 

З 18.01 по 20.01.2021 року  в рамках Відбіркового етапу ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2021» в номінації «Керівник закладу освіти» відбулось конкурсне випробування «Освітній проєкт».

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу навичок із розроблення та реалізації освітнього проєкту.

Формат: підготовка технологічної карти освітнього проєкту та його презентація. Презентація проєктів та дискусія відбувались у дистанційному режимі на базі платформи ZOOM.

Проблема, на вирішення якої було спрямовано проєкт, визначалась шляхом жеребкування. На основі результатів жеребкування конкурсанти були об’єднані в 3 групи. Кожна група мала окреме завдання щодо розробки освітнього проєкту.

Конкурсантам було запропоновано значущі й актуальні освітні проблеми, що вимагали інтеграції всіх елементів управлінської компетентності для їх вирішення, а саме:

Група 1. Розробіть освітній проєкт на тему «Цифрове освітнє середовище ЗЗСО».

Група 2. Розробіть освітній проєкт на рік для вирішення проблеми адаптації педагогічного колективу до оновлення статусу закладу освіти (перехід від закладу загальної середньої  освіти І-ІІІ ст. до багатопрофільного ліцею (закладу загальної середньої  освіти ІІ-ІІІ ст.).

Група 3. Розробіть освітній проєкт на тему «З чіткими орієнтирами до сталого успіху: академічна доброчесність як запорука якісної освіти».

Участь у конкурсному випробуванні взяли 10  керівників закладів загальної середньої освіти Запорізького регіону.

Перевірка конкурсних робіт відбувалась згідно критеріїв оцінювання визначених Умовами та порядком проведення  першого та другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» та Програмою конкурсних випробувань другого (обласного) туру конкурсу "Учитель року-2021" у номінації «Керівник закладу освіти».

Конкурсанти в ході презентації  проєкту та  підготовки технологічної карти проявили творчість та нестандартність мислення, показали високий і достатній рівень професійності, творчого потенціалу, психолого-педагогічної та фахової підготовки з питань реалізації змістової лінії освітнього проєкту, спрямованої на готовність брати участь та приймати управлінські рішення щодо вирішення нагальних питань життєдіяльності сучасного закладу освіти. Майже всі конкурсанти продемонстрували високий рівень культури мовлення, комунікативні якості та чіткість структури виступу, науковість і послідовність, дотримання регламенту.



Немає коментарів:

Дописати коментар