понеділок, 14 листопада 2022 р.

Про результати проведення конференції

 07-14 листопада 2022 року на базі Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у м. Запоріжжі (Україна) було проведено VІІІ Міжнародну науково-практичну конференцію «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ВИКЛИКИ ТА ПРІОРИТЕТИ»

У межах Конференції було проведенопленарну сесію у асинхронному режимі та наукові заходи у режимі синхронної (онлайн) взаємодії.

Команда кафедри менеджменту освіти та психології у рамках конференції провела вебінар у форматі діалог-сесії «Системний підхід до впровадження Концепції НУШ в закладах загальної середньої освіти».

Тематичний  напрямок кафедри менеджменту освіти та психології на конференції: "Нові виклики й вектори змін менеджменту освіти, психології та педагогіки в сучасних умовах".

У тематичному напрямі взяли участь більше 130 учасників, з різних областей України (Київської, Луганської, Полтавської, Кіровоградської, Вінницької, Черкаської, Хмельницької, Львівської, Харківської, Сумської, Тернопільської, Миколаївської, Одеської, Волинської, Донецької, Запорізької), Республіки Казахстан (Північно-Казахстанська обл.) які презентували свої наукові та науково-методичні розробки (статті, тези, стендові доповіді та відеоматеріали, розміщені на сайті конференції), а також взяли участь в обговоренні актуальних питань у ході онлайн заходів, серед яких діалог-сесія «Системний підхід до впровадження Концепції НУШ в закладах загальної середньої освіти»

До участі у роботі тематичного напряму конференції були запрошені науковці, педагогічні працівники, керівники закладів освіти всіх типів, працівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників, працівники психологічної служби системи освіти, інші зацікавлені особи. Для обговорення учасникам конференції були запропоновані наступні тематичні напрями:

  • сучасні наукові підходи до управління закладом освіти та демократизація освіти в контексті євроінтеграційних процесів;

  • технологія модернізації управлінської діяльності керівників закладів освіти в умовах освітніх змін та у воєнний стан;

  • інформаційно-комунікаційні технології в управлінні закладами освіти, безпечне цифрове освітнє середовище в умовах війни;

  • сучасний стан, тенденції та проблеми оцінювання якості освіти;

  • науково-методичний супровід професійного зростання методичних, керівних та педагогічних кадрів в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»

Учасниками конференції визначено основні чинники зовнішнього середовища в межах політичних, економічних, соціокультурних і технологічних факторів, які негативно впливають на процес впровадження Концепції НУШ в закладах загальної середньої освіти.

В той же час, учасники відмітили і ті чинники зовнішнього середовища, які позитивно впливатимуть й сприятимуть процесу впровадження Концепції НУШ в закладах загальної середньої освіти.





Немає коментарів:

Дописати коментар