середа, 21 серпня 2024 р.

Захід кафедри в межах Серпневих студій 2024 «Читання як життєва стратегія»

       20 серпня 2024 року в межах Серпневих студій 2024 «Читання як життєва стратегія» викладачем кафедри менеджменту освіти та психології Тетяною Бабко (к.п.н, доцент) разом із Романом Шумадою (завідувачем ОНМЦ моніторингових досліджень якості освіти) було проведено вебінар з теми «Педагогічні умови виявлення рівня та формування читацької компетентності здобувачів освіти: управлінські аспекти (за матеріалами міжнародного дослідження PISA)»

Захід організовано для представників управлінських команд закладів освіти всіх типів, представників ЦПР ПП.

На заході представлено сучасні підходи до визначення дефініцій та структури поняття «читацька грамотність»; проаналізовано особливості виявлення рівня читацької компетентності під час міжнародного дослідження PISA у 2022 та 2025 роках; визначено виклики, які потребують системного оновлення змісту освітнього процесу у закладах різних типів.

Розкрито специфіку управлінської діяльності щодо створення системи формування читацької компетентності здобувачів освіти. На допомогу учасникам, представлено «Орієнтовний чек-лист управлінських завдань створення педагогічних умов для виявлення рівня та формування читацької компетентності здобувачів освіти», визначено провідні методичні, організаційні, аналітичні, інформаційні завдання для керівників закладів освіти та їх заступників.

Учасникам заходу надано конкретні рекомендації щодо організації на заняттях з різних освітніх галузей завдань, спрямованих на відпрацювання в учнів навичок осмислення полікодового тексту та застосування загальношкільних педагогічних прийомів усвідомленого читання.



Немає коментарів:

Дописати коментар