Педагогічні технології Нової української школи висувають нові вимоги до організації оцінювання результативності особистих досягнень кожного учня.Зміст тренінгової роботи спрямовано на усвідомлення
представниками управлінських команд реальних механізмів реалізації повної автономії
(кадрової, академічної, організаційної, фінансової) в сучасному закладі освіти.
Участь у цій навчальній програмі сприятиме формуванню в учасників спроможності оцінити
всі переваги і ризики автономії в умовах змін; навичок розробки й впровадження конкурентної
інституційної політики розвитку сучасного закладу освіти в цих непростих соціально-політичних
умовах.
Тренінг «Тімбілдінг як ефективний інструмент розвитку корпоративної культури закладу освіти»
У згуртованому колективі взаємодопомога – це запорука успіху. Без підтримки можуть бути досягнуті лише особистісні цілі членів педагогічного колективу, але не загальна мета закладу освіти. Тому у закладах освіти, орієнтованих на розвиток практикують модель командного управління. На сьогоднішній день основним методом розвитку командної роботи є тімбілдинг (командоутворення).Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі є одним з важливих завдань управління персоналом. Керівник педагогічного колективу, як взірець на якого рівняються інші і як координатор спільної діяльності й управлінець має володіти найвищим рівнем комунікативної та конфліктологічної культури і, безумовно, набувати і розвивати відповідні компетентності. Процес формування конфліктологічної компетентності керівника є складним, тривалим, але актуальним. Своєчасне виявлення керівником конфліктних ситуацій, їх ефективне вирішення, попередження і навіть використання на користь закладу освіти дає змогу ефективніше використовувати потенціал педагогічних працівників, стабілізуючи соціально-психологічний клімат колективу. Об’єктивна необхідність застосування певних умінь, навичок і характеристик особистості для попередження, конструктивного розвитку та вирішення конфліктних ситуацій без заподіяння соціальної шкоди зумовлена ще й тим, що процес спілкування та взаємодії в закладі освіти відбуваються між всіма учасниками освітнього процесу: педагогічними працівниками, здобувачами освіти, батьками, а також обслуговуючим персоналом. А це означає, що існує велика кількість точок перетину поглядів і думок.
Тренінг спрямований на формування та розвиток управлінської компетентності керівника закладу освіти щодо вирішення й запобігання конфліктних ситуацій.
Категорія учасників: керівні кадри закладів освіти всіх типів
Тренер - Гревцева Євгенія Олександрівна, кандидат наук з державного управління, доцент
Тренер: Чемодурова Юлія Миколаївна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти та психології.






Спасибо огромное,руководителям и тренерам кафедр менеджмента за интересный семинар для завучей и директоров по информационным технологиям и методам!!!ЗУВК№64
ВідповістиВидалитиДоброї години доби, колеги! Підкажіть, будь ласка, як потрапити на тренінг "Професійна саморегуляція як засіб подолання психо-емоційного вигорання під час пандемії" ? Дякую за відповідь!
ВідповістиВидалитиДоброго дня! Зареєструватись можна за посиланням https://sites.google.com/site/nnczoippo/education-2021/tren-2021
ВидалитиДоброго дня! Підкажіть, будь ласка, як зареєструватися та потрапити на тренінг "Професійна саморегуляція як засіб подолання психо-емоційного вигорання під час пандемії" ? Дякую за відповідь!
ВідповістиВидалитиДоброго дня! Зареєструватись можна за посиланням https://sites.google.com/site/nnczoippo/education-2021/tren-2021
ВидалитиДобрий день! Я теж хотіла би зареєструватися на Тренінг "Професійна саморегуляція як засіб подолання психо-емоційного вигорання під час пандемії". Як це можна зробити?
ВідповістиВидалитиДякую!
Доброго дня! Зареєструватись можна за посиланням https://sites.google.com/site/nnczoippo/education-2021/tren-2021
Видалити