четвер, 16 лютого 2023 р.

Про проведення вебінару

 Шановні колеги!

В межах Екосистеми психологічної допомоги у сфері освіти з метою реалізації Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки за ініціативи першої леді України Олени Зеленської Міністерство освіти і науки України проводить другий практичний вебінар.

Захід відбудеться 22 лютого 2023 року о 15.00 у форматі онлайн.

Взяти участь у вебінарі можна за покликанням

Програма заходу:

15.00 – презентація освітнього курсу «Практичні навички подолання стресу», розробленого на основі ілюстрованої настанови Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) «Важливі навички в періоди стресу» за підтримки ГО «Безбар’єрність» у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «ТИ як?».

15.10 – майстер-клас Наталії Яковенко, експертки Всесвітньої організації охорони здоров’я по темі: «Огляд основних технік самодопомоги з доведенною ефективністю».

15.40 – обговорення актуальних питань, які постають перед практичними психологами під час роботи в закладах освіти, за участю психологині, консультантки з психічного здоров'я та психосоціальної підтримки Юлії Загарницької.

16.30 – завершення заходу.

Детальніше у листі

Немає коментарів:

Дописати коментар