Чемодурова Юлія Миколаївна

Чемодурова Юлія Миколаївна 

кандидат психологічних наук 

  


Коло наукових інтересів:  
  • Професійний розвиток фахівців психологічної служби.
  • Психологічні умови подолання професійної деформації психологів. 
  • Організація діяльності психологічної служби щодо профілактики та корекції різних форм поведінкових девіацій у дітей та підлітків.
  • Впровадження профілактичних програм з розв’язання проблеми насильства в сім’ї та освітньому середовищі, в тому числі з протидії торгівлі людьми в Україні.
  • Впровадження ігрових, діяльнісних технологій в освітній процес Нової української школи.

Тренер з реалізації міжнародних, всеукраїнських, регіональних програм та проєктів:

  • Тренер Літньої школи конфліктологів (сертифікат, 2000).
  • Регіональний педагог-тренер міжнародної програми «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя» (свідоцтво, 2001).
  • Тренер програми «Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі дошкільної та шкільної освіти», у рамках реалізації проєкту «Діти плюс» (сертифікат, 2010).
  • Регіональний тренер з програми «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі» (сертифікат, 2012)
  • Регіональний тренер проекту «Садочок – простір дружній до дитини» у рамках реалізації програми UNICEF «Сприяння соціальної згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході України» (сертифікат, 2016).
  • Регіональний тренер з реалізації програми виховних заходів з попередження торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (свідоцтво, 2017).
  • Тренер-викладач спецкурсу «Протидія торгівлі людьми в Україні», реалізованому у рамках проєкту «Поширення Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в Україні» Координатора проєктів ОБСЄ в Україні за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади (сертифікат, 2017).
  • Регіональний тренер щодо впровадження основ конструювання в освітній процес закладів освіти Запорізької області (сертифікат №14, 2018).
  • Регіональний тренер з впровадження концепції «Нова українська школа» в початковій ланці (сертифікат №02136146-00249, 2019)
  • Тренер Національного проєкту «Навчаємось разом», програма «Педагогіка початкової школи: фінський досвід. Модуль 2 «Розроблення і використання навчальних матеріалів» (сертифікат № 2 / 59, 2019). Модуль 6. "Розвиток школи (стратегія розвитку школи)" (сертифікат № 6 / 71, 2021).
  • Тренер проєкту ПРООН UNFPA "PROнавички майбутнього" (сертифікат, 2021).
  • Тренер програми "Психологічне консультування техніками КПТ в моделі резилієнтності" (сертифікат № LAP9KU-CE000019, 2022).

Останні публікації:
Статті у фахових виданнях, внесених до переліку наукових видань ВАК України та у міжнародних виданнях (2021-2024 рр):

  1. Чемодурова Ю.М. Смислова установка як психологічний механізм розвитку професійних деформацій особистості // Проблеми сучасної психології: науковий журнал. Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика». 2021. № 3 (22), 98 с. С. 79-86 (Фахове періодичне видання).
  2. Чемодурова Ю.М. Надання психосоціальної допомоги учасникам освітнього процесу в умовах війни // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)  9(14) 2022. 713 с. С. 676-687 (Фахове періодичне видання).
  3. Чемодурова Ю.М. Формування психологічної готовності педагогів до впровадження освітніх інновацій // The role of psychology and pedagogy in the spiritual development of modern society: conference proceedings, July 30–31, 2022. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2022. – 364 pages. – Р. 98-101 (Міжнародне видання)
  4. Chemodurova Yu. A Competence Approach to the Assessment of the Quality of Teaching in EU Universities in the Digital Age / N. Bakhmat, Yu. Chemodurova, T. Chumak, N. Adamchuk // AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research, 2022. Vol. 12, Issue 2, Special Issue XXX. 167 pages P. 113-117 (Web of Science)
  5. Чемодурова Ю.М. Оцінювальна діяльність учителя Нової української школи: психологічний аспект // Психологічні студії : науковий журнал. – Волинський національний університет ім. Лесі Українки: Видавничий дім "Гельветика". –2023. – №2. – 210 с. – С. 195-200 (Фахове періодичне видання)
  6. Чемодурова Ю.М. Загальні підходи надання психологічної допомоги та психологічної допомоги та психосоціальної підтримки учасникам освітнього процесу під час та після війни // Resilience : the main challenges  and  development of resilience competencies in the educational paradigm: Scientific monograph. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2023. 148 p. P. 127-139.



Тези і статті у збірниках матеріалів наукових конференцій та інших виданнях (2021-2024 рр)     
  1. Чемодурова Ю.М. Діяльнісний підхід у післядипломній освіті: психологічний аспект // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Навчання через гру в освітньому просторі України: досвід, виклики, ідеї та рішення» (18-19 березня 2021 року​, м. Запоріжжя) / Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. - Випуск 1 (43)/2021. - Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1eT-pA860JbGUgTzEgnXOlrShCpIiwiRI/view.
  2. Чемодурова Ю.М. Створення безпечного освітнього середовища в школі: психологічний аспект // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи : зб. матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (13-15 травня 2021 р., Запоріжжя). – Вип. №3 (45) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1HocOM5KkG0hbBuAEJopQPGIidgAoFA4Q/view 
  3. Чемодурова Ю.М. Психологічний супровід професійної діяльності педагога в умовах Нової української школи // Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (03-04 грудня 2021 р., Київ). – Київ: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2021. – 168 с. – С. 98-101.
  4. Чемодурова Ю.М. Організація психосоціальної допомоги та підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. – Вип. 1 (48) / 2022. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1SBkHF3tyZQoDvZ7a4xOvZ5yBm4KKqVsK/view 
  5. Чемодурова Ю.М. Організація просвітницької роботи практичного психолога в контексті психологічного супроводу реалізації Державного стандарту базової середньої освіти // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи : зб. матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (07-14 листопада 2022 р., Запоріжжя, Україна. – Вип. № 4 (51) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1yYdjfjLx-QIakEcCJNCns_zxyAj954aL/view
  6. Чемодурова Ю.М. Психологічний супровід реалізації діяльнісного підходу в адаптаційному циклі базової середньої освіти // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи : зб. матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 07-14 листопада 2022 року, м. Запоріжжя, Україна. – Вип. № 4 (51) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1NRyTteH7GP9KduAS2novZ9PkJaPoNwdo/view 
  7. Чемодурова Ю.М. Створення психологічно безпечного освітнього простору в умовах війни // Освітній менеджмент: успішні практики й виклики в контексті розбудови НУШ / Матеріали Міжрегіональної науково-практичної інтернет-конференції. Полтава, 19 квітня 2023 року : за заг. ред. С.В. Королюк, О.В. Касьянової. Полтава: ПАНО, 2023. 94 с. С.65-67 
  8. Чемодурова Ю.М. Психологічна допомога та психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу під час війни: основні завдання та виклики // Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців: тези доповідей ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Хмельницький, 27.04.2023) / ред. колегія: Є.М. Потапчук (голов. ред.), В.К. Гаврилькевич, Л.О. Подкоритова; М-во освіти і науки України, Хмельницький нац. ун-т, Каф. психол. та педагог. [та ін.]. Хмельницький: Кафедра психології та педагогіки ХНУ, 2023. 140 с. С. 124-125.
  9. Чемодурова Ю.М. Оцінювальна діяльність  в умовах НУШ: психологічний аспект // Електронний зб. матеріалів міжнародної науково-практичної конференції "Освіта та наука: крізь виклики сьогодення" - Випуск 1(53) / 2023. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1zeGm5MXe6DNImAxXsip46VOlvQZ9AX0P/view?pli=1 
  10. Чемодурова Ю.М. Створення психологічно безпечного освітнього простору в умовах війни // Матеріали Міжрегіональної науково-практичної інтернет-конференції «Освітній менеджмент: успішні практики й виклики в контексті розбудови НУШ» : Матеріали Міжрегіон. науково-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 19 квіт. 2023 р. / ред.: С. Королюк, О. Касьянова. Полтава, 2023. 94 с. С.65-67 

  11. Чемодурова Ю.М. Міжнародний досвід психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнного часу // Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти:  зб. матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 14 грудня 2023 року [Електронний ресурс]. (подано до публікації)

  12. Чемодурова Ю.М. Оцінювальна діяльність  в умовах НУШ: психологічний аспект // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. - Випуск 1 (53) /2023 : Матеріали міжнар. наук. конф. «Освіта та наука крізь виклики сьогодення», м. Запоріжжя, 17–19 трав. 2023 р. Запоріжжя, 2023 Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1zeGm5MXe6DNImAxXsip46VOlvQZ9AX0P/view?pli=1

  13. Чемодурова Ю.М. Психологічна допомога та психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу під час війни: основні завдання та виклики // Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців: зб. матеріалів доп. ХІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 27 квітня 2023 р.  / редкол.: Є.М. Потапчук (голов. ред.) та ін. Хмельницький: Хмельницький нац. ун-т, 2023. С. 124-125.

Методичні рекомендації (2021-2024 рр):
  1. Чемодурова Ю.М. Напрями профілактичної роботи закладу освіти щодо створення безпечного освітнього середовища // Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2021/2022 навчальному році : метод. рекомендації : у 3-х ч. / відп. ред. О. Варецька ; упор. Т. Вєрозубова; тех. ред. О. Тонне; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. — Ч. І. Науково-методичне забезпечення діяльності закладів освіти. — Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). — Запоріжжя : СТАТУС, 2021. — 136 с.
  2. Чемодурова Ю.М. Психологічний супровід реалізації Державного стандарту базової середньої освіти // Нова українська школа у базовій середній освіті: впевнені кроки Запорізької області: науково-методичний посібник / відп. ред. Т.Є. Гура; КЗ «ЗОІППО» ЗОР. – Запоріжжя : ЗОІППО, 2022. – 303 с. – С. 65-73.
  3. Чемодурова Ю.М. Психологічні особливості оцінювальної діяльності в умовах НУШ // Нова українська школа у базовій середній освіті: впевнені кроки Запорізької області: науково-методичний посібник. - Частина 2 / відп. ред. Т.Є. Гура; КЗ «ЗОІППО» ЗОР.  - Запоріжжя: ЗОІППО, 2023. 208 с. С. 39-45 (Наукова книга). Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1zlYlfG9-2N23sI16VxJex1Zi026ojJJv/view




Немає коментарів:

Дописати коментар