Чемодурова Юлія Миколаївна

Чемодурова Юлія Миколаївна 

кандидат психологічних наук 

  


Коло наукових інтересів:  
  • Професійний розвиток фахівців психологічної служби.
  • Психологічні умови подолання професійної деформації психологів. 
  • Організація діяльності психологічної служби щодо профілактики та корекції різних форм поведінкових девіацій у дітей та підлітків.
  • Впровадження профілактичних програм з розв’язання проблеми насильства в сім’ї та освітньому середовищі, в тому числі з протидії торгівлі людьми в Україні.
  • Впровадження ігрових, діяльнісних технологій в освітній процес Нової української школи.

Тренер з реалізації міжнародних, всеукраїнських, регіональних програм та проєктів:

  • Регіональний педагог-тренер міжнародної програми «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя» (свідоцтво, 2001).
  • Тренер програми «Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі дошкільної та шкільної освіти», у рамках реалізації проєкту «Діти плюс» (сертифікат, 2010).
  • Регіональний тренер з програми «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі» (сертифікат, 2012)
  • Регіональний тренер проекту «Садочок – простір дружній до дитини» у рамках реалізації програми UNICEF «Сприяння соціальної згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході України» (сертифікат, 2016).
  • Регіональний тренер з реалізації програми виховних заходів з попередження торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (свідоцтво, 2017).
  • Тренер-викладач спецкурсу «Протидія торгівлі людьми в Україні», реалізованому у рамках проєкту «Поширення Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в Україні» Координатора проєктів ОБСЄ в Україні за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади (сертифікат, 2017).
  • Регіональний тренер щодо впровадження основ конструювання в освітній процес закладів освіти Запорізької області (сертифікат №14, 2018).
  • Регіональний тренер з впровадження концепції «Нова українська школа» в початковій ланці (сертифікат №02136146-00249, 2019)
  • Тренер Національного проєкту «Навчаємось разом», програма «Педагогіка початкової школи: фінський досвід. Модуль 2 «Розроблення і використання навчальних матеріалів» (сертифікат № 2 / 59, 2019). Модуль 6. "Розвиток школи (стратегія розвитку школи)" (сертифікат № 6 / 71, 2021).
  • Тренер проєкту ПРООН UNFPA "PROнавички майбутнього" (сертифікат, 2021).
  • Тренер програми "Психологічне консультування техніками КПТ в моделі резилієнтності" (сертифікат № LAP9KU-CE000019, 2022).
  • Регіональний тренер освітніх програм The LEGO Foundation.



Останні публікації:

Статті у фахових виданнях, внесених до переліку наукових видань ВАК України та у міжнародних виданнях (2022-2024 рр):

  1. Чемодурова Ю.М. Надання психосоціальної допомоги учасникам освітнього процесу в умовах війни // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)  9(14) 2022. 713 с. С. 676-687 (Фахове періодичне видання).
  2. Чемодурова Ю.М. Формування психологічної готовності педагогів до впровадження освітніх інновацій // The role of psychology and pedagogy in the spiritual development of modern society: conference proceedings, July 30–31, 2022. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2022. – 364 pages. – Р. 98-101 (Міжнародне видання)
  3. Chemodurova Yu. A Competence Approach to the Assessment of the Quality of Teaching in EU Universities in the Digital Age / N. Bakhmat, Yu. Chemodurova, T. Chumak, N. Adamchuk // AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research, 2022. Vol. 12, Issue 2, Special Issue XXX. 167 pages P. 113-117 (Web of Science)
  4. Чемодурова Ю.М. Оцінювальна діяльність учителя Нової української школи: психологічний аспект // Психологічні студії : науковий журнал. – Волинський національний університет ім. Лесі Українки: Видавничий дім "Гельветика". –2023. – №2. – 210 с. – С. 195-200 (Фахове періодичне видання)
  5. Чемодурова Ю.М. Загальні підходи надання психологічної допомоги та психологічної допомоги та психосоціальної підтримки учасникам освітнього процесу під час та після війни // Resilience : the main challenges  and  development of resilience competencies in the educational paradigm: Scientific monograph. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2023. 148 p. P. 127-139.

  6. Чемодурова Ю.М. Психологічні моделі феномену посттравматичного зростання особистості // Вчені записки Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 35 (74). №4, 2024. 170с. С.28-33. (Фахове періодичне видання).

  7. Чемодурова Ю.М. Основні аспекти психологічного супроводу предметного навчання в базовій середній освіті Нової української школи // Vzdelávanie a Spoločnosť IX. SEKCIA: PSYCHOLÓGIA A PEDAGOGIKA. PREŠOV 2024, 320p. P.307-312



Тези і статті у збірниках матеріалів наукових конференцій та інших виданнях (2022-2024 рр)     
  1. Чемодурова Ю.М. Організація психосоціальної допомоги та підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. Вип. 1 (48) / 2022. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1SBkHF3tyZQoDvZ7a4xOvZ5yBm4KKqVsK/view 
  2. Чемодурова Ю.М. Організація просвітницької роботи практичного психолога в контексті психологічного супроводу реалізації Державного стандарту базової середньої освіти // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи : зб. матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (07-14 листопада 2022 р., Запоріжжя, Україна. Вип. № 4 (51) [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1yYdjfjLx-QIakEcCJNCns_zxyAj954aL/view
  3. Чемодурова Ю.М. Психологічний супровід реалізації діяльнісного підходу в адаптаційному циклі базової середньої освіти // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи : зб. матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 07-14 листопада 2022 року, м. Запоріжжя, Україна. – Вип. № 4 (51) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1NRyTteH7GP9KduAS2novZ9PkJaPoNwdo/view 
  4. Чемодурова Ю.М. Створення психологічно безпечного освітнього простору в умовах війни // Освітній менеджмент: успішні практики й виклики в контексті розбудови НУШ / Матеріали Міжрегіональної науково-практичної інтернет-конференції. Полтава, 19 квітня 2023 року : за заг. ред. С.В. Королюк, О.В. Касьянової. Полтава: ПАНО, 2023. 94 с. С.65-67 
  5. Чемодурова Ю.М. Психологічна допомога та психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу під час війни: основні завдання та виклики // Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців: тези доповідей ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Хмельницький, 27.04.2023) / ред. колегія: Є.М. Потапчук (голов. ред.), В.К. Гаврилькевич, Л.О. Подкоритова; М-во освіти і науки України, Хмельницький нац. ун-т, Каф. психол. та педагог. [та ін.]. Хмельницький: Кафедра психології та педагогіки ХНУ, 2023. 140 с. С. 124-125.
  6. Чемодурова Ю.М. Оцінювальна діяльність  в умовах НУШ: психологічний аспект // Електронний зб. матеріалів міжнародної науково-практичної конференції "Освіта та наука: крізь виклики сьогодення" - Випуск 1(53) / 2023. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1zeGm5MXe6DNImAxXsip46VOlvQZ9AX0P/view?pli=1 
  7. Чемодурова Ю.М. Створення психологічно безпечного освітнього простору в умовах війни // Матеріали Міжрегіональної науково-практичної інтернет-конференції «Освітній менеджмент: успішні практики й виклики в контексті розбудови НУШ» : Матеріали Міжрегіон. науково-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 19 квіт. 2023 р. / ред.: С. Королюк, О. Касьянова. Полтава, 2023. 94 с. С.65-67 

  8. Чемодурова Ю.М. Міжнародний досвід психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнного часу // Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти:  зб. матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 14 грудня 2023 року [Електронний ресурс]. (подано до публікації)

  9. Чемодурова Ю.М. Оцінювальна діяльність  в умовах НУШ: психологічний аспект // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. - Випуск 1 (53) /2023 : Матеріали міжнар. наук. конф. «Освіта та наука крізь виклики сьогодення», м. Запоріжжя, 17–19 трав. 2023 р. Запоріжжя, 2023 Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1zeGm5MXe6DNImAxXsip46VOlvQZ9AX0P/view?pli=1

  10. Чемодурова Ю.М. Психологічна допомога та психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу під час війни: основні завдання та виклики // Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців: зб. матеріалів доп. ХІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 27 квітня 2023 р.  / редкол.: Є.М. Потапчук (голов. ред.) та ін. Хмельницький: Хмельницький нац. ун-т, 2023. С. 124-125.

  11. Чемодурова Ю.М. Психоедукація в роботі психолога з травмами війни // International scientific-practical conference “Topical issues of science, education and technology in the 21st century”: conference proceedings (Aarhus, Denmark, April 20, 2024). Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher, 2024. 63 pages, Р.48-50/

  12. Чемодурова Ю.М. Особливості психопрофілактики та психоедукації в роботі практичного психолога закладу освіти // Підтримка психологічного здоров’я особистості в умовах війни: міжнародний досвід та українські реалії: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. м. Киів, 30 квітня – 1 травня 2024 р. / редкол.: Ю.Бурцева, Д. Малєєв, В.Поуль [та ін]; Донецький ДонОблІППО. Київ: [б. в.], 2024. 582 с., С. 493-499.

  13. Чемодурова Ю. М. Спеціальнонаукові підходи до розуміння феномену посттравматичного зростання // Освіта та наука крізь виклики сьогодення : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 15-17 травня 2024 року, м. Запоріжжя, Україна. Вип. № 1 (56) / 2024 [Електронний ресурс]. URL : https://drive.google.com/file/d/1MpszfNgTTPeZcollyKFtZuMdi0k_fBFZ/view 

Методичні рекомендації (2021-2024 рр):
  1. Чемодурова Ю.М. Психологічний супровід реалізації Державного стандарту базової середньої освіти // Нова українська школа у базовій середній освіті: впевнені кроки Запорізької області: науково-методичний посібник / відп. ред. Т.Є. Гура; КЗ «ЗОІППО» ЗОР. – Запоріжжя : ЗОІППО, 2022. – 303 с. – С. 65-73.
  2. Чемодурова Ю.М. Психологічні особливості оцінювальної діяльності в умовах НУШ // Нова українська школа у базовій середній освіті: впевнені кроки Запорізької області: науково-методичний посібник. - Частина 2 / відп. ред. Т.Є. Гура; КЗ «ЗОІППО» ЗОР.  - Запоріжжя: ЗОІППО, 2023. 208 с. С. 39-45 (Наукова книга). Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1zlYlfG9-2N23sI16VxJex1Zi026ojJJv/view

  3. Чемодурова Ю.М. Психологічний супровід предметного навчання у другому циклі базової середньої освіти // Нова українська школа у базовій середній освіті: інноваційні освітні підходи та стратегії. Частина 3: науково-методичний посібник / відп. ред. Т.Є. Гура; КЗ «ЗОІППО» ЗОР. Запоріжжя : ЗОІППО, 2024. 300 с. С. 47-55 (Наукова книга).



Немає коментарів:

Дописати коментар