
Координатор всеукраїнського конкурсу "Учитель року" у Запорізькій області; ведуча блогу "Запорізька хроніка подій всеукраїнського конкурсу "Учитель року""
(https://vrzpoblblog.blogspot.com/)
Координатор Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» в Запорізькій області (2015-2018р.р.)
Керівник обласної творчої групи методичних працівників та заступників директорів з теми «Науково-методичний супровід підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності» (2015-2017 р.р.)
Особливості організації та проведення зонального туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року"
Посібники:
Інші публікації:
1. В.Я.Ястребова, Т.М. Бабко Сучасні форми проведення курсів підвищення кваліфікації керівників закладів освіти в умовах післядипломної освіти. // Керівник нової української школи: світоглядно-професійні орієнтири: збірник наукових праць / В.П.Андрущенко (голова), В.П. Бех (заступник голови) та ін.. – Київ : Вид-во НПУ ім.. М.П.Драгоманова, 2017. – С.171-175.
2. Бабко Т.М. Особливості реалізації науково-методичного супроводу інноваційної діяльності в умовах загальноосвітнього навчального закладу // Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті: тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 жовтня 2017 р., Чернівці-Сєверодонецьк) / Укл. Бирка М.Ф., Черкез І.Б. – Чернівці: ІППОЧО, 2017. – С.19-21.
3. Бабко ТМ.
Самоменеджмент в діяльності керівника освітнього закладу. //Формування
ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної
економіки: теорія і практика : матеріали V Міжнародної заочної
науково-практичної конференції 24 листопада 2017 р. / за ред.
В.М. Огаренка, О.В. Покатаєвої та ін.. – Запоріжжя : КПУ, 2017. – С.
158-161.
4. Бабко Т.М. Аналіз
змісту проведення Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» в Запорізькій області
за 2013-2017 роки // Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької
області у 2017–2018 навчальному році : метод. рекомендації: у 3-х ч. / упоряд.
А. Ф. Курінна. — Частина І. Науково-методичне забезпечення діяльності закладів
освіти. — Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). —
Запоріжжя : СТАТУС, 2017. — С.152 – 166.
5. Бабко Т.М.
Психолого-педагогічні особливості формування лідерської культури всіх суб'єктів
освітнього процесу // Психологія: від теорії до практики : Інноваційні
технології в роботі практичного психолога (матеріали Міжнародної
науково-практичної конференції, 7 червня 2018 року, м. Суми) – [у 3-х ч.]. – Ч.3. – Суми : СВС Панасенко І.М., 2018. – С.18-23.
6. Бабко Т. М.
Організаційно-методичні засади проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель
року» в Запорізькій області // Основні орієнтири розвитку системи освіти
Запорізької області в контексті реалізації Концепції Нової української школи у
2018/2019 навчальному році : метод. рекомендації : у 3-х ч. / відп. ред.
О.В.Варецька ; упорядник Т.Г.Вєрозубова; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. — Частина
І. Науково-методичне забезпечення діяльності закладів освіти. — Електронний
аналог друкованого видання (електронна книга). — Запоріжжя : СТАТУС, 2018. — С.
145-164.
7.
Бабко Т. М. Лідерська культура всіх суб'єктів освітнього процесу
як обовʼязкова умова розбудови нової
української школи // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна
освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» (14-21 травня 2018 року, м.Запоріжжя) : Електронний збірник
наукових праць ЗОІППО. – 2018. – № 3 (32). − [Електронний ресурс].
Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/19VtV_28tri5CtG8ECMX-42-wup7ihChm/view
8. Бабко Т. М. Напрями
оновлення взаємодії суб'єктів освітнього процесу нової української школи на
засадах педагогіки партнерства // Матеріали V Ювілейної Міжнародної
науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення
та перспективи» (16-17 травня 2019 року, м. Запоріжжя) : Електронний збірник
наукових праць ЗОІППО. – 2019. – № 3 (35). – Ч.ІІ.− [Електронний
ресурс]. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/18cWCQeYRzO-Hvq2UbaFFzxSIyIg_gsAt/view
9. Бабко Т.М.
Організаційно-методичні умови запровадження педагогіки партнерства в Новій
українській школі // Соціально-психологічні
аспекти розвитку суб’єктів освітнього процесу : матеріали Всеукраїнського
науково-практичного форуму «Соціально-психологічні аспекти розвитку
особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін»
(04–10 листопада 2019 року, м. Суми) [у 4-х ч.] Ч. 3. / за заг. ред. А.В.
Вознюк. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2019. – С.6-8.
10. Бабко Т.М.
Науково-методичний супровід процесу запровадження педагогіки партнерства в
новій українській школі // Матеріали
VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового
сторіччя: досягнення та перспективи» (12-18 травня 2020 р., м. Запоріжжя) –
Електронний збірник наукових праць КЗ «ЗОІППО» ЗОР. – 2020. − №2(39). − Ч.ІІ.−
[Електронний ресурс]. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1FUa6d4pCd907Ux-i-nYWRvv1NPXbAHHj/view
11. Бабко Т.М. Педагогіка партнерства у новій українській школі: перші кроки адміністративної команди // Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет конф. (28–29 травня 2020 р., м. Київ) / уклад.: О. Ю. Дикий, Г.А. Коломоєць, А.А. Ребрина. Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2020. – С.198-200. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://cutt.ly/pimem0m
12. Бабко Т.М. Особливості підготовки педагогічних працівників Запорізької області до участі у всеукраїнському конкурсі «Учитель року» // Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2020/2021 навчальному році : метод. рекомендації : у 3-х ч. / відп. ред. О. Варецька ; упор. Т. Вєрозубова ; тех. ред. О. Тонне ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. — Ч. І. Науково-методичне забезпечення діяльності закладів освіти. − Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). — Запоріжжя : СТАТУС, 2020. − 180 с. − 1 електрон. опт. диск (CD-ROM); 12 см. : іл., табл. – С. 19-25.
13. Бабко Т.М. Особливості побудови програми
реалізації педагогіки партнерства в
закладі освіти // «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних
працівників у системі неперервної освіти»: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (10-12
листопада 2020 року, м. Запоріжжя). Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/14EcS_kLXereYPT-V9YFUA0hKczK6IbpE/view
14. Мандзій Н.Ф., Бабко Т.М. Реалізація інтегрованого
підходу на уроках зарубіжної літератури // Педагогічні науки та освіта : збірник наукових праць Запорізького обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. ХХХІІ-ХХХІІІ. Частина 2. Психолого-педагогічний супровід професійного
розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти– Запоріжжя :
СТАТУС, 2020.
15. Бабко Т.М. Підготовка
вчителів базової середньої освіти до формувального оцінювання учнів // Імідж
сучасного педагога : електрон. наук.
фах. журн. – № 6 (201) – 2021. – С.16-18. (фахове
видання). Режим доступу: http://isp.poippo.pl.ua/article/view/247186/248096
16. Бабко Т.М. «Система оцінювання здобувачів освіти: сучасні організаційні та науково-методичні підходи» // Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2021/2022 навчальному році : метод. рекомендації : у 3-х ч. / відп. ред. О. Варецька ; упор. Т. Вєрозубова ; тех. ред. О. Тонне ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. — Ч. І. Науково-методичне забезпечення діяльності закладів освіти. − Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). — Запоріжжя : СТАТУС, 2021. − 136 с. − 1 електрон. опт. диск (CD-ROM); 12 см. : іл., табл. – С. 18-28. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1Lv419ZqO_Qp5NPWvg9wRd5v6cAEqvjq9/view
17. Бабко Т.М.
Партнерська інтервізія як складник відкритого освітнього простору педагогічного
конкурсного руху //Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції
«Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» (13-15 травня
2021 року, м. Запоріжжя) / Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. - Випуск
3 (45)/2021. - Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1RMRj-qStYvwDtw3ah9KCtJ4TYL2SM6QG/view
18. Бабко Т.М., Фокша С.Є.
Підвищення якості математичної освіти засобами формувального оцінювання //
Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференція з міжнародною участю
«Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості,
інновації» (Запоріжжя, 10-11.11.2021). Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1LCE1L7Nj1jCvkwykpgsysfZxCdIFxbUE/view
19. Бабко Т.М. Практика
підготовки освітян до запровадження партнерської інтервізії в умовах
післядипломної педагогічної освіти // Психологічні умови розвитку
особистісно-професійної компетентності педагога: матеріали ІІІ Всеукраїнського
науково-практичного форуму «Соціально-психологічні аспекти розвитку
особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін»
(22–26 листопада 2021 року, м. Суми) [у 2-х ч.] Ч. 1. / за заг. ред. А. В. Вознюк, О. Ю. Василега.
Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2021. С. 6-8.
ЛЮДИНА з великої літери, дякую за співпрацю! З наступаючими Різдвяними та Новорічними святами! будьте щасливою!
ВідповістиВидалити