Під час тренінгових занять учасники ознайомились із сучасними підходами до психології спілкування з підлітками з урахуванням їх вікових особливостей та факторів
впливу зовнішнього середовища,
дізнавалися про «секрети» успішних комунікацій, вивчали методи та інструменти створення мотивувального та доброзичливого освітнього середовища, а також опановували стратегії управління конфліктними ситуаціями та емоційним фоном в класі під час уроків. Особлива увага приділялася розвитку навичок активного слухання, емпатії, ненасильницького спілкування, підтримки та взаємної поваги між вчителем та учнями.
Завдяки інтерактивним вправам, практичним кейсам та обміну досвідом, учасники тренінгу мали можливість значно покращити свої комунікативні навички та отримати нові інструменти для налагодження ефективної взаємодії з учнями й створення психологічно безпечної атмосфери у класі.
Відгуки учасників свідчать про
високу ефективність тренінгу та його практичну цінність у повсякденній педагогічній діяльності.
Від організаторів: «Ми вдячні всім педагогічним працівникам за активну участь у тренінгу! Спільними зусиллями ми рухаємося до створення більш гармонійного, комфортного та продуктивного освітнього середовища для наших дітей!».
Немає коментарів:
Дописати коментар