Кафедра менеджменту освіти та психології була
створена у січні 2011 року з метою надання освітніх послуг населенню у
галузі менеджменту освіти, психології та соціальної педагогіки ,
забезпечення якості післядипломної освіти управлінських кадрів.
Завданнями кафедри є:
-
оновлення концептуальних засад післядипломної педагогічної освіти
управлінців, психологів, соціальних педагогів Запорізької області на
основі потреб держави, суспільства, освітянського загалу, сучасних
досягнень теорії управління , андрагогіки та психології;
-
якісне викладання навчальних дисциплін та курсів, факультативних
курсів, які включено до ліцензованих навчальних планів та програм вищої
та післядипломної освіти за профілем кафедри, розробку та вдосконалення
їх навчально-методичного забезпечення, впровадження в освітній процес
сучасних педагогічних технологій .
-
розробку та оновлення навчально-методичних комплексів для
управлінських, науково-педагогічних, педагогічних працівників у галузі
психології і менеджменту освіти;
- науково-методичне
обґрунтування ефективності комплексної методики психологічного
забезпечення процесу формування професійної компетентності управлінців,
практичних психологів, соціальних педагогів;
-
змістову та технологічну наступність курсового та міжкурсового періоду
підвищення кваліфікації управлінців закладів освіти, практичних
психологів, соціальних педагогів;
-
науково-методичне забезпечення дистанційної освіти, самоосвітньої
діяльності управлінців, практичних психологів, соціальних педагогів;
- вивчення, узагальнення і наукове обґрунтування перспективного досвіду
керівників закладів освіти, практичних психологів, соціальних
педагогів, а також досвіду підвищення кваліфікації управлінських кадрів у
системі післядипломної педагогічної освіти;
-
здійснення науково-теоретичних досліджень та експериментальної
діяльності у галузі менеджменту освіти, психологічного забезпечення
навчально-виховного процесу та ін.;
-
експертиза інноваційної діяльності закладів освіти у галузі менеджменту
освіти, практичної психології та соціальної педагогіки.
Немає коментарів:
Дописати коментар